منتديات لعيونك يا غزة
منتديات لعيونك يا غزة
منتديات لعيونك يا غزة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات لعيونك يا غزة

لعيونكـ يا غزة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه

DaNdOoN
وردة القلوب
Captian:MeZo
donot ask
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
donot ask
شخصية هامة
شخصية هامة
donot ask

ذكر عدد المساهمات : 235
المزاج : عالى جددددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااااااا

نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Empty
مُساهمةموضوع: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 10, 2010 10:48 pm

مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا السور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش سور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما

مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض

احد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

مرة واحد غبي راح للدكتور و قاله "كل منطقة في جسمي بتوجعني" كشف الدكتور عليه مفيش حاجة وجعته سأله تاني "فين المنطقة اللي بتوجعك"، قاله "هنا و هنا و هنا" و هو بيشاور بصباعه في كل مكان و قاله "بص يا دكتور حتي راسك بتوجعني" فاكتشف الدكتور إن صباع المريض مكسور

واحد غبي معاه 150 جنيه. قاعد يقسمهم ويقول 50 جنيه للسكن، 50 جنيه للأكل، و50 جنيه للبانجو. الباب خبط. مين. افتح بوليس. راح مقطع الخمسين جنيه بتاعة البانجو

مرة واحد مجنون كان بيكتب جواب فدخل الدكتور عليه قاله بتعمل ايه قاله بكتب جواب لنفسي فراح الدكتور قاله كتبت فيه ايه فرد عليه المجنون يامجنون هو لسة جالي عشان اعرف

مرة أغبية سافرو امريكا واحد منهم رجع والتانى مارجع... فواحد سألة وين صاحبك؟؟؟ قال له هاي اول ما راح هناك انجن من ناحكات السحاب وطلع عمارة 500 دور ... ورمى نفسة من الدور ال 500 ونزل فى 3 ايام ..... قال له ومات ؟؟؟؟ قال له انت عايزه ينزل فى 3 ايام من غير اكل و لا شرب وما يمتش

يلا نهاركم جميل ريشه وبس هههههههه يارب يعجبوكم وانتظرو الجديد
عضو مميز
عضو مميز

ذكر عدد المساهمات : 139

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 04, 2010 4:56 am

نهارك فل
فل يا ربشه
وردة القلوب
شخصية هامة
شخصية هامة
وردة القلوب

انثى عدد المساهمات : 919
المزاج : مشتـــــــــــــــــــــــــــــــــاقـــــة

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الأربعاء أكتوبر 27, 2010 11:59 am

هههههههههههههههههههههههههههه يسلمو ايديك
DaNdOoN
شخصية هامة
شخصية هامة
DaNdOoN

انثى عدد المساهمات : 83
المزاج : نفسي انتحر بس خايفة اموت

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الخميس نوفمبر 04, 2010 11:41 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ضحكوني وانا مو جاي على بالي اضحك هع هع هع بس جد حلوين يسلمووووووووووو
donot ask
شخصية هامة
شخصية هامة
donot ask

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الجمعة نوفمبر 05, 2010 3:50 pm

اى خدمات نورتو والله بردودكم وانشاء الله فى جديد جاى
عاشقة الاحزان
شخصية هامة
شخصية هامة
عاشقة الاحزان

انثى عدد المساهمات : 471
المزاج : ردت ان احيا كما تريد نفسي فخدعتني الحياة وعشت كما تريد هي

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الإثنين يناير 10, 2011 6:59 am

هههههههههههههههه حلوين يسلموووو الك
الدمعة الحزينة
شخصية هامة
شخصية هامة
الدمعة الحزينة

انثى عدد المساهمات : 1067
المزاج : حـــــــــزيــــــــــــــنة

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الإثنين يناير 10, 2011 2:13 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه حلوين كتير والله يسلموو الك
كبرياء انثى
عضو مميز
عضو مميز
كبرياء انثى

انثى عدد المساهمات : 124
المزاج : تمآم

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1السبت يناير 29, 2011 6:34 am

ههههههههههههههههههه
يسلمو
donot ask
شخصية هامة
شخصية هامة
donot ask

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الإثنين مايو 14, 2012 1:35 pm

اى خدمات ياناس والله ردودكم هما اللى حلوين نورتو الموضوع
اميرة الحب
عضو جديد
عضو جديد
اميرة الحب

انثى عدد المساهمات : 9

مُساهمةموضوع: رد: نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه    نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه  Icon_minitime1الأحد أغسطس 19, 2012 12:49 am

هههههههههههههههههه

نكت عن الاغبياء بس من الاخر مع رييشه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت فوعااااااان ع الاخر
» شويه نكت على حق ربنا بيييييييس من الاخر يعنى
» ْْعنــــدما تَنهبلـ البنـــــتْْْ اشى مضحك على الاخر وخاصة لشباب اضحكو على البنات هع هع يييييييييي